Tehnična pomoč

Prevare pri domnevni odpravi napake

Spletni goljufi ne poznajo omejitev pri svojih prevarah. Ena izmed teh je tudi telefonski klic uporabniku osebnega računalnika, pri katerem se prevarant predstavi kot predstavnik tehnične pomoči mednarodne korporacije Microsoft. Jasno je, da imamo na osebnih računalnikih vsi nameščene programe omenjenega podjetja, kar goljufi dobro vedo. Zato poskušajo na ta način pridobiti od uporabnika podatke o računalniku, ter podatke o aplikacijah, ki so nameščene na namizju. Zanima jih predvsem spletna banka, saj bi tako najlažje prišli do bančnega računa. Če dobite tovrstni klic, nikar ne nasedajte vprašanjem goljufa, ampak preprosto prekinitev razgovor. Ker pa so tovrstni goljufi vztrajni, lahko v razgovoru pojasnite, da tehnična pomoč nikoli ne kliče domnevnih uporabnikov in jih ne sprašuje, ali imajo osebni računalnik. Ker gre za poskus goljufije, lahko klicatelja tudi opozorite, da boste o njegovi nameri obvestili pristojne institucije.