Vročanje pozivov

Vročanje naj izvede strokovnjak

Pred vložitvijo tožbe, se običajno pogodbena stranka, ki so ji bile domnevno kršene pogodbene obveznosti s strani sopogodbenika, odloči za vročitev poziva nasprotni stranki. Pri tem seveda najprej razmisli o stroških, saj bi si vsakdo želel vročiti pisanje po čim nižjih stroških. Zato se takšen pogodbenik odloči za vročitev svojega poziva preko poštnega operaterja. Vendar je pogosto takšna odločitev napačna in pomeni zgolj dodaten strošek. Zakaj? V primeru, da naslovnik pošiljke ne sprejme, se pošiljka vrne pošiljatelju, kar pomeni plačilo storitve, ki dejansko ni bila izvedena in seveda zamujen čas, ko pošiljka čaka na prevzem. Prav tako je naslovnik navadno obveščen o nameri pošiljatelja, kar pomeni, da bo še bolj pazljiv v prihodnje pri sprejemu pošiljk, če se seveda sprejemu izmika. S tem se namreč naslovniku nehote posreduje informacijo o vročitvi pošiljke, ki je za naslovnika neprijetna in jo ne želi sprejeti. Po bolečem spoznanju pošiljatelja, da z vročanjem po pošti ne bo nič, sledi klic detektivu, kjer se seveda postavi vprašanje stroškov. Pri tem je pomembno dejstvo, ali je naslovnik že obveščen o nameri vročitve pisanja, ali temu ni tako. Namreč v primeru, da bo potrebno naslovnika čakati, opraviti dodatne poizvedbe in še kaj, stroški vročitve narastejo. Da ne bi storili opisane napake, ki jo prakticira marsikdo z mislijo po čim cenejši vročitvi, predlagamo, da se stranka najprej obrne na detektiva, ki ji bo tudi svetoval nadaljnje aktivnosti pri vročanju. Le-tako bo cilj dosežen in stroški vročitve optimalni.